Veelgestelde vragen
De bestelbevestiging ontvang je meestal binnen een uur na het afronden van je bestelling. Controleer ook je spam- of ongewenste map. Als je binnen een uur geen bevestiging hebt ontvangen, controleer dan of het aankoopbedrag van je rekening is afgeschreven. Als dat het geval is, kun je ervan uitgaan dat de bestelling is geslaagd. Neem contact op via de chat-button linksonderin het scherm als je nog steeds geen bevestiging hebt ontvangen.
Zodra een ordernummer beschikbaar is, kan de bestelling niet meer worden gewijzigd, geannuleerd of aangevuld. Als je een verkeerd product hebt besteld, kun je het retourneren na ontvangst. Voor het aanmelden van een retour, bezoek je het retourportaal.
Nadat je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een Track & Trace-link. Hiermee kun je de status van je pakket volgen. Ontvang je geen Track & Trace? Controleer je spam- of ongewenste map, of neem contact op via de chat-button linksonderin het scherm.
Heb je nog vragen? Bekijk onze FAQ of mail naar hello@ampmskincare.nl
Contact
We staan graag voor je klaar!
Chat met ons via de Chat button links onderin of mail ons op hello@ampmskincare.nl.
ONS KANTOOR
Grote Houtstraat 178, 2011 SZ Haarlem
MA - VR. 09.00 - 17:00 | Za - Zo, gesloten
(Geen bezoekadres)